حضور تیم فوریت های پزشکی تربت حیدریه در محل آتش سوزی اسلام قلعه

اعزام کارشناسان فوریت های پزشکی تربت حیدریه به محل آتش سوزی اسلام قلعه

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۰۸:۲۸ | تعداد بازدید: 15

#خبر

اعزام کارشناسان فوریت های پزشکی تربت حیدریه به محل آتش سوزی اسلام قلعه

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵تربت حیدریه، ظهر شنبه ۲۵ بهمن ماه با مشاهده دود عظیم و گسترده در نقطه صفر مرزی ایران- افغانستان و اعلام آتش سوزی گسترده بلافاصله کارشناسان فوریت های پزشکی به همراه تجهیزات تخصصی به یاری مصدومان شتافتند.


🔻دکتر محمد جواد امیری" رئیس اورژانس پیش بیمارستانی" در گفتگو با خبرنگار اورژانس ۱۱۵ با تایید خبر فوق گفت:

با توجه به درخواست مرکز مدیریت بحران استان خراسان رضوی مبنی  بر نیروی انسانی و تجهیزات کمکی بلافاصله نه تن از کارشناسان فوریت های پزشکی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه از سوی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در محل حادثه حضور یافتند.

🔻در ادامه نوروزی" روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ تربت حیدریه" با اشاره به آمادگی و همدلی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه افزود:

 بسیج کلیه واحدهای امدادی، آمادگی و حضور خالصانه آنان در شرایط سخت باری دیگر پرچم همدلی و اتحاد را برافراشته کرد و مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به محض دریافت درخواست همکاری از سوی مرکز مدیریت بحران استان بلافاصله کلیه نیروهای عملیاتی خود را به حالت آماده باش درآورد و در همین راستا نیروهای متخصص و تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

🔹گفتنی است گمرک اسلام قلعه یکی از قطب های مهم تجارت و اقتصاد کشور افغانستان در حوزه صادرات، واردات، ترانزیت و رفت و آمد مسافر به شمار می‌رود.